In de praktijk
Een afspraak
Met een bezoekje in onze toonzaal of telefonisch kan er een afspraak gemaakt worden om bij u langs te komen. Onze vertegenwoordiger kan dan al uw vragen beantwoorden en u de beste mogelijkheden aanbieden.
Het opmeten
Bij de opmeting gaat onze vertegenwoordiger raam per raam met u overlopen om zo de nodige informatie te bekomen en al u wensen te laten uitkomen.
De prijsofferte
Na opmeting wordt alles mooi uitgetekend, de gegevens worden ingebracht in de computer waardoor we een correcte prijsberekening bekomen. Binnen de 5 werkdagen na de opmeting mag u deze prijsofferte verwachten.
De werkvoorbereiding
Door de prijsofferte werden alle gegevens reeds ingebracht, de computer gaat nu een volledige werkvoorbereiding maken. Alle profielen en toebehoren worden automatisch besteld.De werkfiche wordt afgedrukt en tevens worden
de bestanden aangemaakt voor het computergestuurde machinepark.
De fabricatie
Nu gaan we de profielen verzagen en bewerken tot een raamgeheel, waar achteraf
het raambeslag en de toebehoren worden opgeplaatst. Als de ramen volledig afgewerkt zijn worden ze getransporteerd naar onze opslagruimte.
De plaatsing
In de opslagruimte worden de ramen gesorteerd volgens klant en klaargezet voor plaatsing door één van onze tien plaatsingsploegen, bestaande uit 1 - 2 of 3 vakmensen. De samenstelling wordt aangepast door de planningsverantwoordelijke, al naargelang de noodzaak bij de klant. Op die manier wordt er bijna elke werf op twee, maximum drie dagen afgesloten.
De dienst na verkoop
Omdat een goede dienst na verkoop heel belangrijk is , hebben wij een speciale servicetechnieker in dienst. Die staat steeds paraat voor de meest dringende onderhouds- of herstellingswerken. Om een sterke service te garanderen, wordt de regio waarin wij werken bewust beperkt gehouden.